Social Items

Ummi Nazeera Mohd Izzar Anwari Abdul Khani

Her husband Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani is a Doctor by profession in Kuala Lumpur. SELEPAS sembilan bulan berkahwin pelakon Ummi Nazeera mengesahkan khabar angin mengatakan dia bakal bergelar ibu.


Buat Baiklah Dengan Ibu Bapa Ummi Nazeera Utusan Digital

You may help us to build the dating records for Ummi Nazeera.

Ummi nazeera mohd izzar anwari abdul khani. Izzar Anwari Dato Sri Abdul Khani 30 walaupun sudah bergelar isteri sejak 23 Julai lalu. She was born with name Ummi Nazeera Nur Hidayah binti Zainal Abidin. Pernikahan tersebut telah diadakan lebih awal daripada tarikh asal yang sepatutnya berlangsung malam semalam.

Untuk info Ummi atau nama penuhnya Ummi Nazeera Nur Hidayah Zainulabadin telah melangsungkan pernikahannya dengan Dr Mohd Izzar lebih awal dari tarikh asal iaitu pada 27 Julai lalu. KUALA LUMPUR 3 Ogos- Pelakon Ummi Nazeera membuat kejutan apabila mendedahkan dia sudah selamat bergelar isteri kepada lelaki. Pelakon Ummi Nazeera 26 mengesahkan beliau selamat bernikah dengan lelaki pilihan keluarga Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani 30 dalam majlis tertutup pada 23 Julai lalu.

Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani yang juga suami pelakon Ummi Nazeera berkongsi pandangan. Bagi menjamin keselamatan diri keluarga dan orang lain di musim pandemik ini. Meriah betul majlis resepsi pelakon Ummi Nazeera dan suami Dr Mohd Izzar Anwari Dato Sri Abdul Khani 30 pada 5 Ogos lalu.

Tarikh itu lebih awal daripada tarikh asal pernikahan itu yang sepatutnya berlangsung di Putrajaya hari ini. Tapi hari ni baru tersebar gambar kahwin Ummi Nazeera dengan pelamin kahwin Ummi Nazeera yang Wow sangat tu. Umi Nazeera merupakan seorang pelakon wanita yang sangat berbakat pada tahun 2009 nama beliau melonjak naik menerusi drama Nur Kasih.

Tahniah diucapkan kepada Ummi Nazeera yang telah pun selamat bergelar isteri kepada Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani dalam sebuah majlis pernikahan tertutup pada 23 Julai lalu. Ummi Nazeera bersama suaminya Dr. Apatah lagi pasangan ini gemar berkongsi foto-foto menarik menggambarkan kebahagian mereka di awal usia perkahwinan.

Pada 23 Julai lalu pelakon Ummi Nazeera 26 mengesahkan beliau selamat bernikah dengan lelaki pilihan keluarga Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani 30 dalam majlis tertutup. Izzar Anwari Abdul Khani melangsungkan pernikahan secara tertutup pada 23 Julai lalu. She was born on 20 August 1990 in Kuala Lumpur Malaysia.

Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani atau Dr Izzar yang juga suami kepada pelakon Ummi Nazeera menasihati ambillah vaksin agar kita dapat melindungi golongan yang tak dapat ambil vaksin Covid-19. Pernikahan selamat disempurnakan bersama pasangannya Dr. According to our records Ummi Nazeera married to Mohd Izzar Anwari Abdul Khani.

Pelakon Ummi Nazeera 27 akui masih tiada panggilan tetap untuk suaminya Dr. PELAKON popular Ummi Nazeera 27 mengesahkan selamat bernikah dengan lelaki pilihan keluarganya Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani 30 dalam majlis tertutup 23 Julai lalu. Lebih meriah apabila Ummi 27 dan Izzar membuat persembahan tarian sebagai acara kemuncaknya.

Menurut Ummi atau nama sebenarnya Ummi Nazeera Nur Hidayah Zainulabadin beliau mengambil keputusan untuk mempercepatkan majlis itu bagi menghormati permintaan keluarga. Mohd Izzar Anwari Abdul Khani dalam sebuah majlis yang diadakan secara tertutup. Pertama sekali tahniah diucapkan kepada pelakon popular Ummi Nazeera Nur Hidayah Dato Zainulabadin yang telah selamat bernikah dengan Dr.

Ummi atau Ummi Nazeera Nur Hidayah Zainal Abidin 28 berkata dia kini. Keputusan untuk mempercepatkan majlis pernikahan itu telah dilakukan bagi menghormati permintaan keluarga. Sekitar Henna Night pelakon Ummi Nazeera 26 dan suaminya Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani 30 yang diadakan baru-baru ini dengan bertemakan Bollywood.

Izzar Anwari Abdul Khani 30 dalam sebuah majlis tertutup pada 23 Julai lalu. Ujar bapa kepada dua cahaya mata itu sekiranya dia dijemput menunaikan umrah di Tanah Suci tentunya dia akan memastikan untuk mematuhi undang-undang negara dan Arab saudi. Ummi merupakan isteri kepada Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani beliau telah mempunyai seorang cahaya mata yang kini berusia 3 bulan.

Izzar Anwari Dato Sri Abdul Khani pada 23 Julai 2017 yang lepas dengan sekali lafaz. They got married on 23 July 2017. Sekiranya dirinya dijemput menunaikan umrah di Tanah Suci tentunya dia akan memastikan untuk mematuhi undang-undang negara dan Arab saudi.

Ini kerana vaksin merupakan cara terbaik untuk melindungi mereka dengan adanya HERD IMMUNITY atau imuniti kelompok. Aktres Ummi Nazeera dan suaminya Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani diraikan dalam sebuah majlis bertandang bagi pihak pengantin lelaki pada. Sekadar info Ummi berkahwin dengan suami Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani pada 23 Julai 2017 Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata perempuan Ayra Aneesah pada 22 Ogos 2018 dan Aysha Arsylia pada Jun lalu.

Sebelum ini ketika masih h. We have no records of past relationships for Ummi Nazeera. Mohd Izzar Anwari Abdul Khani.

Pelbagai sebenarnya tiada yang tetap. - August 3 2017 PUTRAJAYA 3 Ogos Pelakon popular Ummi Nazeera 27 mengesahkan selamat bernikah dengan lelaki pilihan keluarganya Dr. Sejak mendirikan rumah tangga aktres Ummi Nazeera dan suami Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani sering mendapat perhatian terutama di kalangan pengguna laman sosial.

Ummi berkata dia kini sedang membiasakan diri dengan kehidupan selepas berkahwin. As of December 2021 Ummi Nazeeras is not dating anyone. Kalau bukan kaki cedera Ummi Nazeera tak tahu dia hamil.

Ummi mendirikan rumah tangga bersama Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani yang merupakan seorang doktor berasal dari Kuala Lumpur pada 23 Julai 2017. Dr Mohd Izzar Anwari Abdul Khani yang juga suami pelakon Ummi Nazeera berkongsi pandangan mengenai isu berkenaan. Ia dilakukan lebih awal daripada tarikh asal pernikahan itu yang sepatutnya berlangsung di sini hari ini demi memenuhi permintaan keluarga.

PELAKON Ummi Nazeera yang sepatutnya dijadualkan bernikah pada hari ini Khamis rupa-rupanya sudah bernikah pada 23 Julai lalu. Izzar Anwari Dato Sri Abdul Khani 30 dalam sebuah majlis tertutup pada 23 Julai lalu lebih awal daripada tarikh asal pernikahan itu yang sepatutnya berlangsung di sini hari ini. Foto-Foto Majlis Pernikahan Ummi Nazeera.

Pelakon Ummi Nazeera 27 mengesahkan selamat bernikah dengan lelaki pilihan keluarganya Dr. Mengikut perancangan asal mereka sepatutnya bernikah pada 3 Ogos di sebuah. 14 Foto Sekitar Majlis Bertandang Ummi Nazeera Dan Suami.

The couple have a daughter born on 22 August 2018. Ummi Nazeera sudah pun nikah 23 Julai lalu Ummi Nazeera dan Dr. Perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang comel bernama Ayra.

SUASANA di dewan utama di Hotel Shangri-La Kuala Lumpur Sabtu lalu tampak eksklusif dengan dekorasi ala taman khas untuk persandingan aktres Ummi Nazeera 27 bersama cinta hatinya Dr Mohd Izzar Anwari Datuk Seri Abdul Khani 30. Menerusi akaun Instagram Ummi Nazeera berkongsi gambarnya dengan fesyen bercorak seperti harimau.


13 Foto Nikah 23 Julai Ummi Nazeera Suami Dirai Semalam Pada 23 Julai Lalu Pelakon Ummi Nazeera 26 Mengesahkan Beliau Selamat Media Percintaan Masa Depan


Show comments
Hide comments

No comments